Okullarımızda Beyaz Bayrak Dalgalanacak


Sağlık Bakanlığı ve Milli Eğitim Bakanlığı'nın ortaklaşa başlattığı 'Temiz Okul', 'Sağlıklı Okul' projesi ile hijyen kurallarına özen gösteren Manavgat’tan 4 okul beyaz bayrak almaya hak kazandı.

Manavgat'ta konaklama tesislerinden sonra okullar da beyaz bayraklı oldu. Sağlık Bakanlığı ve Milli Eğitim Bakanlığı'nın ortaklaşa başlattığı 'Temiz Okul', 'Sağlıklı Okul' projesi ile hijyen kurallarına özen gösteren Manavgat’ta 4 okul beyaz bayrak almaya hak kazandı. Antalya Mill Eğitim Müdürlüğü’nde düzenlenen törenle Mehmet Ali Karamancı, Çağlayan, Başarı Koleji ve Sema Koleji’nin beyaz bayrakları verildi. Manavgat İlçe Milli Eğitim Müdürü Abdullah Bilge, hedeflerinin, eğitim ve öğretim yılı içinde bu rakamı 10'a çıkarmak olduğunu söyleyerek, “Beyaz bayrak almak isteyen okullarımız hijyen kriterlerini yerine getirerek kurul tarafından beyaz bayrakla ödüllendiriliyor. İlk olarak ilçemizden 4 okulumuz beyaz bayrağa layık görüldü. Hedefimiz bunu 10 çekmek ve daha sonra tüm okullarımızı beyaz bayraklı yapıp eğitim ve öğretimde kaliteyi yükseltmek istiyoruz” dedi. Antalya genelinde 108 okulun beyaz bayrak için müracaat ettiğini ancak 45 okulun bu bayrağa layık görüldüğünü hatırlatan Bilge, Manavgat’tan da 4 okulun bu bayrağa layık görülmesinin büyük başarı olduğunu söyledi. Okulların beyaz bayraklarını Milli Eğitim Müdürü Osman Nuri Gülay, Sağlık İl Müdürü Hüseyin Gül ve ilçelerden gelen Milli Eğitim müdürleri verdi.

Yorumlar